perjantai 20. huhtikuuta 2012

I´m a Mess

Olen täysi sotku - samalla kuitenkin (yritän oilla) "rehellinen".

Sitä suuremmalla syyllä olen alkanut "hengailemaan" Rasmuksen kappaletta - I´m a Mess
http://www.youtube.com/watch?v=z628sWUcPFs
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/z628sWUcPFs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Olen todella "a mess" jopa itselleni - ja muille - and ..... toistaiseksi kaikki on annettu anteeksi ja ymmärretty eikä avioero ole edes teoriassa näkyvillä - ja lapseni jopa ovat yhteydessä minuun, tosin harvoin.

Jos ei kukaan muu tunne minua (toki vaimoni) - niin ainakin "luulen/ oletan" tuntevani itse itseni.
Ja sen tietämyksen mukaan olen todella "a mega mess".

PS Olen jo pitkään ajatellut että Ukko-Tontun Blogiin pitäisi sisältää hieman enemmän "todellisuutta" - ei vain että otin tänään vasaran ja löin sillä nauloja.

Odotan tekeväni blogini sisältööni muutoksia ---- vaihtoehtoja olisi kuten lasteni elämään joista voisin  kirjoittaa vaikka mitä - herkullisia juttuja - mutta kuten se on - se on todella out  of the topic!
En todellakaan ole "sellainen mess"- sotta pytty.

Perhe on perhe - vaikka se olisi miten kutkuttava niin sitä eri tuoda esille - ja mitä niistä kirjoittamaan kun olen itseäni, ja töppäilyjäni, itselleni häpeällisiä asioita jättänyt kirjoittamatta - blogissani.
Naurettavia pikku juttuja - ....vai itsestäni...

Nyt olen TAAS kohdannut itseni ja kysyn, juu tai ei. Siitä mitä kirjoitan; kiitos Rasmukselle!

I´m a Mess

2 kommenttia:

  1. Pohtimisien jälkeen on hyvä kohdata itsensä ja niin on hyvä.
    Aurinkoista mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun menen pajaani, joka on kaksi osainen yhden oven taktiikalla kommenttini itsestäni realisoituu - ja joka kerta lupaile siivoavani paikat - kait minä sen joku päivä teen :-)

      Poista