lauantai 18. joulukuuta 2010

Hallitusti rauhallisesti

Nyt on kulunut toista viikkoa kun olen ottanut ns. hallitusti rauhallisesti. 
Kun olin saanut tietyt asiat rempassa siihen vaiheeseen mihin olen ne saanut jätin kaiken siihen - enkä palaa niihin ainakaan kuukauteen tai kahteen.
OK, teen varmaan pari pientä - lähinnä koristeellista juttua eteiseen.

Yksi syy on myös tuo jatkuva pakkanen joka keikkuu päivät ja yöt parissa kymmenessä. Maisemat ovat komeita - mutta siihen se jää. Alan jo kyllästymään tähän pakkaseen, hyvä etten masentumaan koko juttuun.
Talvinen kylätie, kahden savun reitti
Toivoisin lunta että saisi edes hieman eristettä maan päälle ettei routa etsiytyisi liian syvälle. Kaivon peittäisin mielelläni kunnon lumella.
Komeata on katsella ja -20 astetta
Kaikki on valkoista, ei lumisateesta vaan pakkasesta. Komeata on katsella, mieluiten sisältä kun ulkona alkaa katselija jäätymään ellei pukeudu arktiseen asuun.
Projekteja maisemassa
Etualalla on harvinaisempi Citikka jota olen ajatellut kunnostavani, vaikka ei siinä sen kummempaa vikaa ole. Valmiina se on sitten oikein nätti ranskalainen pastilli. Ehkä sitten ensi vuonna.
Takana oleva metsä ei ole meidän, kuvan vesemmalla laidalla on vielä puita joita käyn kaatamassa joskus Maaliskuussa, hellaan ja paremmat "sorvattavaksi" - eli kuivumaan pajajuttuihini.

Niin ne pajajutut. Pientä kokeilua olen aloittanut - on alkanut hieman tökkien enkä ole päässyt ihan vauhtiin vielä. Mutta kyllä se moottori (minä ja motivaatio) pian lämpenee ja pääsee vauhtiin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti