Minulla on ollut jo muutaman päivän ajan ongelmia 3G yhteyden kanssa - ja kun käytin Traceroute palvelua, sivuille jotka avautuivat ja eivät niin Suomessa ja ulkomaille, miten sattui niin tiesin siitä mitä tuli esiin tietoa jotka sitten tiesin miten tulkita sen - kuten osaan.
Soneralla, etenkin TELIA Ruotsisa oli suuri ongelmia.
Kun soitin tänään Soneraan, TÄNÄÄN toisen kerran selvittääkseni heille että ongelmia on kun yhteydet pätkii tai eivät toimi alkuunkaan niin kerroin esimerkin eilisestä kun käytin Traceroute selvittääkseni juttua.
OK, mutta sitten hermostuin pahimman kerran!
Hän, Soneran Tekninen neuvonta - josta maksan puhelusta PALJON ei tiennyt mitä tuo "TEKIA" on eikä mitä tuo Traceroute tarkoittaa!
Ja hän sanoi sen suoraan! Ei tiedä mitä se on!
Kysyin uudelleen, Traceroute? Ei ole kuullut sellaisesta termistä eikä tiedä siitä mitään!
Niin vastaa SONERAN tekninen vikapäivitys!!!
OK. Jotkut teistä jotka tätä lukevat ihmettelevät sitä että ei nyt ymmärrä - ja toiset sitä että mistä on nyt kyse kyse vaikka jotain ymmärtää - niin se on nyt kyse siitä SONERAN tekninen tuki, mitä teki myös minulle - ei tiennyt alkuunkaan mitä se on mistä puhun.
Edellinen - kuka ymmärsi mitään - ei kukaan! Minun olisi pitänyt nauhoitta tuo puhelu!
Alla linkki siihen niille jotka eivät sitä tiedä mitä tuo Traceroute on, kuten SONERAn tekninen tukipalvelija. http://fi.wikipedia.org/wiki/Traceroute
Kun maksullisessa teknisessä vikailmoituksessa on henkilöitä vastaamassa ongelmiin jotka eivät ymmärrä edes alkeellisinta tietotekniikkaa - nyt on aika kapinaan!
OK, meillä näissä asioissa EI OLE VALVIRAa - joka tarkastaa kunkin ammatin alan pätevyyden - nyt olisi kyllä aihetta siihen että sellainen on - operaattoreille riittää kun on joku joka vain vastaa puhelimeen ja toimii kuten Jehovan Todistajat - vastaus suoraan käsikirjasta - vuodelta 1920.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti